أحلى بنات

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
أحلى بنات

منتدى أحلى بنات

نكت مصرية

Admin
    Admin

المساهمات : 60

نكت مصرية Empty نكت مصرية

مُساهمة  Admin الإثنين يوليو 06, 2009 10:55 pm

مرة ولد صغير بيقول لامه الحامل :انتي بتحبي اخويا اللي في بطنك ؟؟قالتلو ايوةاكيد ياحبيبي قالها امال ليه بتبلعيه؟؟

صعيدي نزل مصر هو وابنه ومراته ابنه شاف الاتوبيس قال ابويا ايه ده قاله ابوه مخابرش شاف الميكروباس ساله ابويا ايه ده قاله مخابرش امه زعقت للواد وقالتله بطل دوشه شخط فيها جوزها وقال لها يا وليه سيبي الولد يتعلم

سألوا محشش لماذا سمت قناة السويس بهذا الاسم؟
    رد وقال: لأنه السفن بتمشي بسويس بسويس

مره فار قابل واحد صحبه قالو انتا مالك تخنت ليه كده اصل انا ساكن فى سوبر ماركت باكل جبنه رومى ولنشون قالوا عزمك على العشاء بكره لما راح الفار لصحبه
    لقى اصحاب السوبر ماركت حتين مصيده مسكت صاحبه فلقى الفاره جيله فقلوا انت مرشد يابن الجزمه بلغت عنى

ذهب صعيدى لشراء حذاء فقال له البائع انه سيؤلمك في الايام الثلاثة الاولى فلم يلبسه في الايام الثلاثة الاولى

ذهبت العجوز الى الغابة فصادفت فى طريقها أسدا كبيرا فصاحت مرعوبة : أرجوك لا تأكلنى ! فقال لها الاسد : اطمئنى .. الدكتور منعنى من النواشف

واحد بخيل مات أبوه فذهب لكى يعمل له نعيا فى الجريدة فقال لهم ما هى أقل مساحة عندكم ؟ قالوا له : سطر واحد به خمس كلمات .
    قال لهم :: اكتبوا : رزق ينعى أبوه : قالوا له لسه , فاضل كلمتين . قال لهم : اكتبوا : وبيصلح تليفزيونات

مرة واحد بخيل جدا خبط فى حيطة اتعور جامد اوى و قعد ينزف شافه
    واحد عسكرى قال له : اشوفلك دكتور قال له لا شوفلى حد يشترى الدم اللى نازل ده

مرة 2حشاشين قاعدين.. واحد بيقول للثاني: احنا داخلين ع القرن21 انا خايف العيال يسقطوا ونعيد القرن العشرين تاني

كان أحد البخلاء متضايقا و حزينا , فسأله زميله : مابك ؟ فقال البخيل : لقد انكسرت سنة من اسنان مشطى . وأنا أريد تسريح شعرى . الزميل : الا يمكنك استخدام المشط بدون هذه السنة ؟
    البخيل : لا لانها كانت السنة الاخيرة

مره كمبيوتر قال لكمبيوتر انتي طالق قالتله والسي دي اللي في بطني

واحد بخيل عايز يدهن بيته . بعد ان انتهى من دهان جزء من الجدار كتب عليه : ألخ ..ألخ

انزلقت سيارة تاكسى على منحدر شديد فصاح السائق برعب : لا استطيع ايقاف السيارة . فرد الراكب البخيل : أوقف العداد بسرعة

بخيل صحى من النوم قال لمراته أنا حلمت إنى اشتريت للأولاد 3 كيلو موز و2 كيلو تفاح قالت له يا راجل ليه التبذير ده قال لها اسكتى خلى العيال تاكل

مرة ولد صغير راح لجارته وطلب منها انها توريه لسانها فسألتة ليه: فقالها عشان ماما بتقول ان لسانك زي العقربة

مره واحد صعيدى كان عايز يسافر فرنساولا يستطيع تحدث اللغه الفرنسيه فذهب لصديقه وقال له انا عايز اسافر فرنسا ولا استطيع تحدث الفرنسيه فقال صديق الصعيدى الفرنسيه سهلة جدًًٌٍَُا وقال له كل ما تقول كلمه اضف عليها(و) فذهب الصعيدى فرنسا ودخل مطعم وقال للجرسون اريدو واحدو رزو وواحدو لحمو فقال الجارسون (باردو) فقال له الصعيدى لأ (سخنو

التلميذ : بحبك يا أبله و عاوز أتجوزك.... المدرسه: بس أنا مبحبش الأولاد الصغيرين...
    § التلميذ: وأنا مش مستعجل على الأولاد .

واحد صعيدى عنده عربية كحيانة سابها قدام بيت مهجور....ليه؟؟ ! عاوزها تبقى عربية شبح

مرة خمسة صعايدة دخلوا كلية الهندسة اثنين طلعوا مهندسين وثلاثة طلعوا مدينة نصر

مره واحد نايم جنب مراته فدخل حرامى فمرته قالتله قوم ياراجل فى حرامى قالها متخفيش نايم جنبك سبع قالتله قوم يارجل ده دخل
    الاوضة قالها متخفيش نايم جنبك سبع قالتله قوم ياراجل ده شالنى قالها متخفيش سيبه فى البيت سبع

اتنين مساطيل قاعدين يحششم فى غرفه وقدمهم مرايه واحد فيهم قال لصحبه اتصدق الاتنين اللى هناك دول قاعيدن يبصولنارد التانى عليه قاله تصدق صح فقاله ماتيجى نقوم نرحلهم فقايمين قدام المرايه فالتانى قاله اقعد اقعد بينهم جايين

مرة صرصاران فى العناية المركزة قال الاول للتانى مبيد قالة لا شبشب

مره واحد صعيدي سافر امريكا كان معاه 5000 دولار كل ميجي يحجز في فندق يلايه مليان
    نام في جنينه راح جالو واحد سرقه وحلاقله شعره
    صحي لقى الفلوس اتسرقت اعد ياول يلهوي بعدين بيحط ايدو علي راسه ملاقش شعر قال الحمد لله مش انا

فى كمبيوتر فى عربية بى ام دبليو بيصلح العربية من غير ما توديها التوكيل فالصعيدى بيفتح الباب اليمين اتكسر فقال الكمبيوتر يا ايها الباب ارجع كما كنت فرجع الباب فالصعيدى بيفتح الباب التانى فتكسر فقاله الكمبيوتر يا ايها الباب ارجع كما كنت فالصعيدى عجبته الفكره فطلع على الكبرى ونط من عليه بالعربية فقاله الكمبيوتر يا ايتها النفس المطمئنه ارجعى الى ربك راضيه مرضيه

مره رجل متزوج من مده 20 يوم فجلس يقرا عقد الزواج فزوجته تقول له لماذا تقرا عقد الزواج قال لها: عشان اعرف مده انتهاءه امتى

مره واحد اعمي قاعد بيشحت فجاله واحد قاله .......ايه ال يسبتلي انك اعمي وانا اديلك فلوس ........قاله الاعمي شايف الشجره ال هناك دي ....قاله الرجل انهي شاجره.....قاله الاعمي ال هناك دي ال جنب البيت الاصفر ال معندي من جنبها العربيه المرسيدس دي......قاله الرجل اه اه اه شايفها......قاله الاعمي اما انا بقي مش شايفها

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة أبريل 26, 2024 2:27 am